Dont shoot the messenger..

Hemlis hemlis hemlis ! Står ni nu och försöker få en glimt om, har kanske 4 lite smaskiga, inte om en och samma person dock, utan 4 olika, okej okej, lugn då, vem ska jag börja med ? Jo ! En tjej, bor mellan 1km till 2,5 mil ifrån mig, jag har nog aldrig träffat henne, men vet av någon konstig anledning om detta, hon iallafall har haft en affär med en kille som  är i ett förhållande, denna affär pågick ju ett tag, och aldrig någonsin har hans flickvän fått veta detta, Jag ska egentligen inte veta om de här av just andledningen att jag inte kan hålla hemlisar 🙄, och skulle det komma fram hur jag vet detta så sitter ju denna person nog i skiten som sagt det.  😳 Höhö inte mitt problem att man är dum att tala om sånna saker för mig,  så jag sitter och ruvar på hur jag ska berätta detta, menar, vet någon om att Andreas har bedragit mig så hoppas jag att någon säger det då. Så nu ska jag bli en bättre människa och berätta för flickvännen om vad jag vet, dont shoot the messenger liksom, tja !  🙋🏽‍♀️



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback