lördag

veckorna bara swichar förbi, 17 veckor hade passerat i torsdags. och tjock blir jag. och äntligen har smärtan i livmodern släppt. och illamåendet är helt borta. kände första sparken i torsdags, en stickade pirrade känsla som typ en nervryckning. jag blev alldeles gråt färdig. lilla rufsis. vi har börjat packa lite smått, såg att lgh låg ute på gavlis nu. hoppas någon tar den 1 maj så vi kan flytta till vårat underbara hus på 5 rum och kök ! och de bästa av allt är att vi inte behöver renovera ! allt är tipp topp ! jag vill inte att rufsis växer upp mitt i stan i en lgh. känns inte som de ultimata för mitt barn. jag och min blivande man har pratat om förlossningen, eller ja kejsarsnittet, och jag är så glad att jag har en sån förstående blivade far till mitt barn, dom 17 veckor som har passerat har han alltid ställt upp, min svank har ju strejkat sen typ vecka 3, så min älskade tar hand om allt här hemma. jag får knappt plocka ur diskmaskinen, alltså bättre kille kan man inte hitta, är så sjukt lycklig, att jag Lina kunde få en sån fantastisk människa att älska mig så djupt. om 11 dagar är det ultraljud. och jag undrar var de är för liten rufsis där inne.

denna helg hämtade jag Wilma, Andreas jobbar helg och bilen är på verkstad och får kamremen utbytt. men ska åka dit idag och kolla om den är klar.

i måndags brände vi 15 tusen. rakt av. direkt ifrån kontot. köpte oss en ny soffa och en byrå och kamremsatsen. så en ny grå soffa köpte vi. den står dock kvar på affären, så vi hämtar den när vi flyttar. så om de är någon som vill ha en stor( 3,25 m) 3 sits soffa som nyss var in på kemtvätt så hör av dig, soffan är brun och vill ha 2000 för den. (:









Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback