Plus

För två dagar sen kissade jag på Stickan, två dagar gått sen jag fick veta att jag ska bli mamma, vilken lycka ! Men vi kan ta allt ifrån början. 30 september tog jag ut p-ringen, vi var båda överens och vi kunde bara inte vänta ! Oktober kom med mensen, besviken men ingen fara med de, november sa vi att nu lär vi sluta ligga varje dag, vi måste ta de som de kommer men endå pricka in ägglossningen, november kom och gick, mensen kom 21 novembepåk flygplanet ifrån Marocko, jahaapp, besviken och drygt, men påt igen ba, vem vill inte ligga varje dav liksom höhö, jag visste att ägglossningen skulle ske omkring 5-7 december, så vi bestämde att bara ligga max 3 gånger den veckan, oj va svårt de va ! Vi var så otroligt sugna på varandra så de var svåra att hålla händerna i styr,   Min mens skulle komma den 19/12 så de bara att vänta, ca 12/12 började jag kissa på nätterna. Och strax därpå en smärta i svanken, hade lite förhoppning men ville inte hoppas för mycket, onsdag den 18/12  gjorde jag ett gravtest, stort jävla negativt streck, jahaapp, aja jag väntar till mensen är sen då. på kvällen drog jag på mig mens trosorna, vaknade på torsdag morgonen, ingen mens !! De började pirra i magen, ville inte göra ett test än, väntade till lördag morgon iallafall, fredagen kom, ingen mens än, åkte och köpte ett test vid 16, ( jobbade 12 timmars ) tänkte göra testet på lördag morgon, men kunde inte hålla mig, gick in på toan på jobbet, kissade på Stickan och woom, ett starkt plus, jag började skratta, kunde inte fatta, kollade flera gånger om de verkligen va sant, ringde Andreas syster, ville så gärna ringa Andreas men ville vänta tills vi sågs i stället, 4 långa timmar kvar, hur skulle jag klara de.  ?? Klockan blev 21 , Andreas kom och hämtade mig, satt mig i bilen, "vet du vad vi ska göra i sommar älskling?, vi ska bli föräldrar jag är gravid, " resten utav kvällen bestod utav, bara en massa leende, skratt,pussar och kärlek, våran barn, vårat barn som vi skapat ligger i min mage. De va ofattbart. Lyckan Är enorm.  I slutet av augusti kommer vårat kärleksbarn ,!! 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback