23/12

21/12, känner mig kissnödig jämt, två gånger per natt är jag uppe, på kvällen började tuttarna spänna något så sjukt, ont när jag drog i igen jackan, humörsvängningarna som heter duga, är mest sur och arg, tycker synd om min älskade, som verkar ta detta humör så coolt. Känns som mens värk i livmodern, 
 
22/12, jävligt ont i livmodern, de svider och bränner Nå sjukt, ska de verkligen va så här ??! 
Berättat om den mysiga nyheten för mina närmaste, alla över lyckliga, !! de spänner inte lika mycket idag i tuttarna,  men vid beröring gör det ont.. 
 
23/12, den har nu gått 4 dagar sen jag fick veta, imorse kunde jag förstå lite iallafall, köpte tom en liten body, shit ska jag ha en bebis ?? En sån liten? Pyttepytteliten lina och Andreas gos bebis, hahaha, !den svidande känslan är borta, skönt !! Men tuttarna är ömma, kissar gör jag ofta, och ibland känns typ mens värk smärta. , imorgon är de julafton, ska då berätta för morbror. Och juldagen farmor. Vi har pratat namn, vi har tjej namn men min magkänsla säger att de är en kille, en liten pojk. vi får vänta i 10 veckor på det, Gud va jag längtar !! 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback