onsdag

ligger i köks soffan och kollar på tv, sålde ju soffan i förrgår, har ju köpt en ny som står på affären fortfarande, vi lever i flyttkartonger, igår var det tufft att jobba, sån jäkla foglossning så ryggen går nästan av ! baby sover just nu, nattvecka, och jag funderar vad jag ska göra utav förmiddagen, fick erbjudande att jobba kväll, men har inte bestämt mig ännu, är fortfarande mör efter går dagens jobb.

jag hoppas fröken i magen inte blir som sin mor med humöret, envisheten, jag är så glad att Andreas är pappan till mitt barn, hade inte kunnat hittat en bättre, så omtänksam och givmild och bara alldeles för bra för mig, faktiskt, och nu ska vi ha en liten flicka, och vi har köpt hus, bara vårat hus, där vi ska låta våra barn växa upp ! vilket härligt liv !!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback