Wilma

Nu kryper jag och Wilma ner i sängen, ja hunden är här igen ! Och den här gången fick vi med veteinär papper, där hon har genomgått ett metaltest och höftrönken och stamtavla, Hihi ! Det luktar hundägare om mig snart :p. Mötte en kille när jag var ute och traskade, en stor kille, typ anafjolla muskler, så hade han en liten mops, alltså hur fjantigt ser inte de ut ? En liten hund med en " tuff" snubbe. Haha inte så man får " respekt " för honom precis. Och där går lilla jag med en rottis, mopsen började skälla och hoppa runt som en anafjollisk apa, medans min lunkade bara förbi ville inte ens lägga blicken på den. Så ett stort skratt till killar som går runt med småhundar. Voff voff !




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback