söndag

 
 
hej och hå så var helgen över i ett nafs, och vad har jag gjort ? hm, ja vi hämtade Wilma i fredags, rottweiler tik på 6 år, vi skulle vara "hund vakt, / prova att ha hund helg " och vilken hund alltså, bryr sig varken om hundar eller människor, hur bra som helst. igår körde jag ut andreas till typ hillevik på ferre, och jag och viktoria kötta på oss 15 cm klackarna och gjorde staden, mycket festligt och blev en för mycket drink för mig, ( som vanligt ) mötte baby utandör old saits och vi traskade upp. kunde inte sova som vanligt och somnade inte förens 04. vaknade tidigt i morse och tog en långis med Wilma, andreas har nattvecka och har åkt och jobbat, jag däckade framför tv i två timmar, så nu ska jag städa undan, byta sängkläder och dra igång tv spel, har fastat i riktiga kill spel som call of duty, på riktigt tog mig några timmar så hade jag klarat ut spelet. så det ska jag syssla med hela kvällen. btw så har jag införskaffat mig en systemkamera, hela vilda kalaset gick på 5 laxar, så jag små fotar lite då och då, riktigt roligt ! nä nu ska jag dra på musik i mitt älskade headset och sätta igång här hemma, adios Amigos !
 
 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback