!!!

Jaa, vilken lättnad att jag inte har cancer ! De va de jag trodde faktiskt. Man tror ju alltid de värsta jämt, dagen började vid 07,30 så nervös att jag försökte övertala Andreas att vi kunde stanna hemma, de gick inte, hur många bra bortförklaringar jag än körde med så var han hård som sten. När vi kom dit så fick jag byta om, fick gå in i ett rum, la mig på sängen och don kopplade in EKG syre och till slut nålen i handen, jag var livrädd som vanligt, hade emla plåster, men endå, satt nålen efter många om och men. Så började han sätta en liten dos av narkos medlet, direkt kände jag mig full, blev yr och lite lustig, sen satt han in lite mer, och jag verkligen kände hur narkos medlet åkte in i blodet och upp i armen och 15 sekunder senare så sov jag. Bästa som jag varit med om. LOVE NARKOS.vaknade i uppvakningsrummet, och då kom Andreas. Jag babblade på om allt möjligt. Läkaren kommer in och ger beskedet. En inflammation i tarmen och hon tog prover på 5 olika ställen. Fick fika och sen åka hem. Var helt Beng när jag kom hem haha. Men nu är det gjort. Koloskopi med narkos! Och vet ni ? Jag KLARADE DET, jag drog mig inte ur. Jag övervann en liten del utav mig själv, jag blir bara starkare och starkare ! Jag klarar fan allt ! När vi kom hem slängde jag i mig en pizza. Hade inte ätit på 30 timmar så jag var hungrig !

Jag skulle aldrig ha klarat det om inte mina bästa Andreas varit med ! Btw så förmodligen den 19/6 2015 blir jag Caroline Lindberg :)



Så skönt att det inte var något allvarligt. Man blir så orolig juu! :)

2013-09-25 // 08:53:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback