Onsdag

God kväll älskade läsare + hoochies jag jobbar natt 3de natten, jobbar 11 långa dagar i sträck nu, men som jag brukar uttrycka mig så väl " cashmoneybitch" jag somnade strax efter 09 imorse och klev upp 11,45. Då är det illa ! Men satt igång och tvättade och Viktoria kom förbi, strax efter dunkar mannen i huset in. Sen gick ju dagen alldeles för fort som vanligt ! Idag var det min tur att ha bilen så får A samåka till jobbet imorgon bitti, ja ? Jag vägrar bussåkande, gör ont i själen, sen passar jag och min jacka inte in i bussens atmosfär ! Imorgon blir det en lugn dag och jag sover hemma ! Äntligen ! På fredag kommer världens bästa Sandra och vi kommer göra Gefle väldigt osäker ! Jag jobbar i helgen även ! Nu har kunden ja är hos somnat och nu byter vi kanal och slumrar till en sväng ! Tja !!




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback