Min blogg är min fridstad..

Kalla mig bokstavsbarn kalla mig undantag,jag är ett udda tal helt fucking onormal. min terapeut sa till mig var dig själv acceptera ditt beteende du är väldigt speciell, impulsiv utåtagerande spontan, men jag har koll på mig själv mina mönster jag är van, jag bränner skepp bygger broar river ner dom, bara ge dom det dom ber om stirra ner dom så jag dealar med dom. byggt min egen form skapat min egen norm. det är klart jag sticker ut shit man jag bländar dom.
aldrig passat in jag passar ingenting aldrig platsat i nåt lag jag har aldrig varit till behag. extrem och galen blir jag tagen in i hagen. jag tar tjuren vid hornen springer fram rakt på saken
fucking bananas upp och ner det här jag här kan jag vara mig själv här i min fristad.. Jag snackar morgon till kväll kalla mig duracell. myror i brallan många järn i min eld. jag har accepterat det trygg i min situation, tillfreds med mig själv så låt mig stanna här i min zon
fånga mig på vischan du kan fånga mig nånstans. som inte passar in i bilden eller matchar med min bransch. du kan hitta mig i djupsnön jag glider där för jämnan. jaga mig i spåret du kan se mig springa milen. du kan se mig snurra runt i stan med woom woom med bilen, många bollar i luften fortfarande flyt fram. jag menar allting jag är en social kameleont patos, civilkurage jag är stolt över sånt. Jag har förstått att jag inte är som alla andra, men det är helt okej det är inget fel på mig, allt jag gör det blir rutiner så jag har svårt att skifta färg
låt mig få stanna här i min mode i min zone säg vad du vill men det är så livet lirar min sång. jag gillar tydlighet i livet när vi leker. och vidgar mina gränser för att komma några meter. galen när jag går av blir galen om jag står kvar.. Snälla låt mig va säger du säger jag
jag kommer stanna här jag behöver det här, för detta är min fristad..







Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback