Lederna !!

Igår vaknade jag när A kom hem 06, hade ett illamående som heter duga ! Kunde inte röra mig för allt var så vidrigt. Somnade om och vaknade 10, var något så sjukt dålig att jag kunde inte ligga still, varenda liten rörelse gjorde ont, lederna åt upp mig ! Bästa A satt och masserade mina fötter mina ben men ingenting hjälpte, tog mig 4 bad under gårdagen för att dämpa smärtan, smärtan i magen borde inte ens existera. På detta dygn sov jag nästan 20 timmar, var vaken en timme åt gången, vaknade i morse efter 10 timmars sömn och mådde bra ! Lederna känns fortfarande men det gör dom jämt egentligen, så just nu jobbar jag natt, ja ? Jag lär ju arbeta ? Men men jag hoppas få slummra till någon timme i natt. Bästa A kommer och hämtar mig imorgon och då är det direkt i säng !!




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback