Gäddis

Fick en kommentar utav gäddan eller som hon kallar sig själv " skatan" lär ge svar på tal i detta, anledningen varför jag avskyr denna fisk är för några årsen gick hon runt och sa att hon var bästa kompis med Micke, och att jag " Carro" snackar skit om Theresia, bara det att hon kallar mig Carro så vet vi ju att detta är bullshit. Hon sa till Theresia att hon och Micke var med varandra just då men i själva verket var Rickard och Micke på gymmet.. Bra där ! Sen frågesätter jag denna fisk och hon var endast en fjant och bönade och bad om förlåtelse, och ställde då frågan om ho b någon gång har gjort någonting med Micke och svaret var ett big no no.. Fine !

Förra året berättade Micke att han har haft 3kant med henne och jag blir tokig på henne och går fram till henne på krogen, jag behöver väl inte skriva vad hon sa ? Eftersom min blogg är som den är och väldigt utåtagerande så blir det ibland lite hotfulla inlägg, som den gången ( 19 mars 2012) och pang Så anmäler hon mig för de inlägget. Det står ingenstans att det är henne jag skriver om..


Så gäddan, att jag skulle hota alla Micke har varit med är så bullshit, inte en ända brud har jag konfronterat, detta skulle ju ta flera månader. Jag skiter i alla hans brudar, jag är " på" dig bara för det ovanstående. Och anmäl mig igen go a fucking head. För tydligen är det enda du gör..

Och vem fan tror hag att jag är ?! Jag är Carro ju

Carowlajn is still better than anyone ;)



» YVO

Har du fått nå¨n anmälan än? ;) Hur ni håller på ungdomar.

2013-05-19 // 09:57:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback