Gäddan

Träffade gäddan igår på krogen, ni vet Jag fick äntligen tillfälle att konfrontera henne varför hon anmälde mig för olaga hot förra året, men det enda jag fick till svar var " buhuuuuu " tydligen började hon gråta. När hon till slut ställer sig upp och vi står ansikte mot ansikte så blev det en sån vidrig syn att det enda jag såg var ett enda stort öga. Jag själv blev lite skakig i benen för vem vill förstöra sin outfit med fiskfjäll ? Kan ju upplysa er om att det luktade gammal gädda när vi stod så där. Det är sorgligt, att vuxna fiskar inte kan stå för saker och ting. Men nu ska jag klä på mig åka till någon sjö och inte mindre än fiska gädda, blev riktigt sugen på det efter i natt. Jag kommer nog inte få den där stora gammel gäddan för hon ligger ju redan på land och sprattlar...



» T

Pinsamt att hon ens vågar visa sig ute!! Så jävla ful , men vänta nu....hon kanske ringer Micke nu o vill ha hjälp, var inte dom bästa kompisar!?! Akta dig!!! ;)

2013-05-13 // 13:19:48
» yvo

Vem faaan e gäddan? Ge adressen till ågren. Han fixar biffen. Eller gäddan.

2013-05-14 // 06:15:24

Å vem faan tror du att du är? Väx upp å fatta att det som är gjort är gjort å inte kan du springa runt å hota alla tjejer M varit med!!! Du har ju verkliga problem eftersom du inte kan gå vidare..du kan ju inte skylla på ngn annan än dej själv att det blev som det blev..TA ANSVAR...annars blir det väl annat än hot du blir anmäld för...

2013-05-15 // 13:02:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback