Trött !

Vaknade precis efter en powernap, behövligt ! Har en sån fruktansvärd träningsverk i magen, idag efter jag slutat så drog jag direkt och tränade, alltså jag köttade för kung och fosterland, helt slut i ben och rumpa att i morgon kommer dom kroppsdelarna ligga kvar i sängen när jag kliver upp ! Hade en puls som säkerligen låg strax över 300, var andfådd när jag kom hem ! Blev middag då, keso stekta grönsaker och ett kokt ägg, fy säger nog ni, ja jag håller med, men jag ser på maten som någonting nödvändigt och inte någonting gott längre, nu håller jag på att tagga långpromenad, och i denna kyla ? Att jag har blivit så lat, när jag hade hund gick 5 gånger om dagen, i regn och rusk, hon fick alltid minst 30 minuters promenad. Apropå Nova, snart är det ett årsen jag tog bort henne, jag tog bort en hund som egentligen inte ens var min ifrån början, en hund som kunde haft sitt liv kvar om inte husse hade varit självisk. Mer om det när jag kommer in !




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback