Suck

Bilden utav mig ang inläggen om Micke verkar jag kanske helt jävla störd att jag var tillsammans med någon som beteer sig sådär, jag vill inte svart måla honom och få er att tro att han var en idiot jämt och ständigt för det var han inte. För så sjuk är jag inte att jag delar mitt liv med någon i nästan 8 år som är helt galen. Otroheterna berättade han för mig för nästan exakt ett år sen, vi var inte ens tillsammans då, och ja visst jag tog tillbaka honom i maj och vi planerade att skaffa barn. Han tog hand om Nova men var kanske inte den bästa hundägaren. men vi var tillsammans i 8 år utav en andledning. Och att jag får skylla mig själv att han var otrogen? Verkligen inte, jag vet att han har gått runt och sagt att jag var otrogen fett mycket, men jag var otrogen 2005 och 2006. Med samma snubbe visseligen. Men jag önskar innerligt att jag hade varit otrogen fler gånger...




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback