spökar

nu får ni tycka att jag är helt sjuk i huvudet, men nu är det så att det spökar hos mig, det började när jag började renovera här hemma, skumma ljud började höras, en obehag känsla uppstod inom mig, min tv micro diskmaskin och 7 headset har gått sönder sen i oktober. jag har blivit sjuk, inte förkyld utan åkt på en allvarlig sjukdom eller ja är i ett allvarligt tillstånd. kan låta nojjigt, men sant, märken på speglar börjar visa sig. nu fick jag ny tapeserat förra veckan och väggen i vardagsrummet är det något med, på dag tid även kvällstid är det en stor ring som är suddig runt om kanterna, jag reflekterade inte så mycket om den förens Viktoria kommenterade den. finns en video på min kanal på youtube för den som vill se den röras. den förflyttas när jag flyttar på mig. denna jobbiga situation börjar bli jobbigt, jag har även en film snutt när någonting åker förbi Andreas i sängen, det händer konstiga saker hela tiden. saker förflyttas och står på konstiga ställen, ska lägga upp bilder sen. så vad gör jag nu ? ska även tilllägga att hon som bodde här innan är död.





Du måste hitta nån som kan driva ut dom. Eller skräm dom så att dom blir rädd och inte vågar vara kvar där :-)

2013-03-04 // 23:03:08

Hoppas det blivit bättre sen vi sa till dom att gå . Ring om det är nått!

2013-03-05 // 16:06:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback