Smink

Som många av er kanske inte vet så använder jag aldrig puder eller brunkräm eller nåt sånt, anledningen är ganska självklar, har alltid haft fin och bra hy, Max 3 gånger per år får jag en finne, och jag en fin lyster ändå, naturligt vacker är en komplimang som jag får ofta, till vardags är det endast mascara och eyeliner som andvänds, till helgen tar det mig Max 5 minuter att göra mig klar med sminket, mascara eyeliner och kajal och lösögonfransar, låter ju sådär oldschool att dra på sig sånna, men eftersom jag hoppar allt som har med ögon skugga att göra och vill gärna se lite party ut, så efter 5 minuter så ser jag ut så här, sen gör mins örhängen och halsbandet bra mycket oxå :) så skål då :)




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback