Sjuk

Jag har ju varit på bra många läkar besök, Vi har på ett ungefär hittat orsaken och den är inte trevlig. Felet/ problemet/Biverkningarna gör så Jag har en trötthet som inte går att beskriva, Inge energi eller matlust, det mesta jag stoppar i mig kommer upp igen, jag gråter av att detta har hänt mig. Karma? Vart fan är Karman ? Jag ligger för övrigt i sängen just nu, kan inte röra mig nå speciellt, orkar inte hålla ögonen öppna fast att jag har sovit under dagen, smärtan är olidlig och jag önskade att läkaren kunde skynda på min 56 undersökning, denna gång med fullproppad med mediciner, jag har tänkt att börja sluta ta livet för givet, uppskatta varje dag, om jag kunde, varje dag är olika, vissa dagar kan jag jobba och vara ute, vissa dagar sängliggandes med spy hinken bredvid mig. Så jag frågar igen, vart fan är Karman ??




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback