Aggressiva Märta

Ligger mest och tycker synd om mig själv och är jävligt förbannad och arg, arg på att jag går på samma skit om och om igen, att jag är naiv och tror de bästa om andra, jag är inget änglabarn, har jag gjort mina snedsteg här i livet, men efter varje steg har jag lärt mig någonting, lär mig utav konsekvenserna, lär mig att tänka till innan jag handlar,. Jag är inte samma person som för ett årsrn, just idag pissar jag på exakt alla som pissar på mig, lägger aldrig energi på någon som har bevisat att det inte är värt mödan. Jag hatar lögnare, fast att jag själv är en jävligt bra en, jag hatar otrogna svin fast att jag själv är en, jag hatar psyko fast jag själv är en, jag är dubbel moralen Holmgren själv, enligt mig får jag näst in till behandla någon som luft ? Som någonting obetydligt, jag får skrika och härja, fucka ur, och betee mig som en fitta, men behandlar någon mig så då blir det hus i helvete, alltid ska de vara på mina spelregler, på mina villkor och mina ord, höra det jag vill höra och få det jag vill ha. Bryter någon mot mina spelregler, mina rutiner och vad jag vill höra, blir jag ett psykfall, sparkar slås skriker, kör runt alla argument, svamlar och resonerar helt ologiskt. "Du får inte men jag får " och klassikern såklart " vad vill du att jag ska säga?" Just den meningen är sen långt tillbaka någonting jag körde med när JAG hade gått för långt, när jag inte hade ett enda ord som kunde försvara mitt handlande. Men som ni redan listat ut så om jag får höra denna uppretande irriterande kommentaren blir jag så fruktansvärt arg och fick ju då inte höra det jag ville höra, jag är lika kass själv, det är på den senaste tiden jag har fått självinstinkt på hur jag har varit i mina gamla dar, herreminskapare, att någon ens ville känna till mig, en egocentrisk subba, som varken lyssnade eller brydde sig om andra. Tur säger jag att jag insett mitt felagerande i många situationer när jag varit aggressiv, när det bästa med mig är att Lämna lgh på direkten,lämna mig ensam ett par timmar, för de värsta man kan göra är att slänga tändvätska över en öppen eld, och tro mins ord, denna eld brinner utav helvete. / behöverläggasinpåpsyketnågraår_90




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback