blogg torka

jätte dålig på att skriva men har varit bra mycket sen vi kom hem, med mig är det väl si så där, anmälde faktiskt sjukvården förra veckan, och kan nu begära skadestånd, eller ja ersättning, de känns ju grymt ! imorgon kommer älskade melody ! som vi längtat ! så imorgon är det kalas för hon fyllde år för en månad sen och då var hon i Norge ! dom här tre veckorna blir de bara massa skoj, vi fick nå grymma löner denna månad så vi hamnade på en inkomst på 50 tusen, 50 lax liksom ! grymt ! så en resa i augusti kanske vi kan ta (: A jobbar natt så jag myser ner i sängen ensam, faktiskt så klagar jag inte, rätt så skönt att få vara själv ibland. aja ska fälla ut mig i sängen nu .



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback