Torsdag

Känns som måndag morgon, skönt att det är torsdag ! Jag har varit ledig sen i tisdags och vad har vi gjort ? Lillebror kom i tisdags, jag fixade mina naglar och sen åkte vi till bilfirma och kollade på bilar, hittade en så jävla fet bil alltså, sen gjorde vi om i köket, kakel dekoer åkte upp, metall blev det, otroligt snyggt ! På kvällen kom Anna och käkade tacos med oss och vi avslutade kvällen med en promenad och ett bad,

Igår vaknade vi strax före 12, gjorde oss klar för en långpromenad, sen åkte vi och valde nya tapeter, och drog iväg till Andreas syster, väl hemma satt vi igång med städningen och avslutade dagen som gårdagen, promenad och ett bad,
Haft två sjukt mysiga dagar med hjärtat, nu väntas jobb i 3 timmar sen tillbaka och köra 4 till, i morgon jobbar jag dag, och har äntligen ledig helg,nu lär jag klä på mig de allra jobbigaste är ju att baby ligger och sover och jag vill gärna krypa ner bredvid honom :)




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback