tisdag

baby ligger bredvid mig och sover. han har jobbat natt och bara sovit sen 07, stackarn synd för han att jag tänker väcka honom om en timme ungefär. inge vila ingen ro när man är med Lina, jag själv är uppe med tuppen, dödssjuk drog jag mig ut och parkerade om bilen, gick till banken för att sätta in Cash, och jag borde inte ligga här, dels för att vi ska dra till Uppsala vid 12 och shoppa, jag hatar att gå i affärer. döds tråkigt tycker jag att de är, men new yorker vill jag gärna besöka, en favorit affär. nä men om jag ska ta och börja platta håret då.

Andreas är verkligen den bästa killen i världen, vi är som gjorda för varandra. så mycket kärlek han ger mig är så underbart, jag vill alltid vara med honom (:



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback