Tisdag

Kom hemifrån jobbet och får se en stor bukett utav vita tulpaner, något jag älskar, även ett nytt headset eftersom mitt är trasigt och kan bara inte leva utan ett, och ett fint brev, detta hade Andreas gjort innan han åkte till jobbet, han har eftermiddag denna vecka.. Efter denna fina överraskning drog jag mig till sängen, däckade på 3 röda, vaknade 3 timmar senare, en helt fantastisk powernap, drog mig till affären för smöret är tydligen strax slut och jag vägrar stå där på morgonen och inte kan bre mackorna. Sen blev det mat dags, och undertiden jag gör maten kommer Anna hon skrämmer livet ur mig, vi satt och snackade i över 2 timmar om allt som hör livet till, blev jag nå klokare ? Svar nej! Sen insåg jag i all hast att cigaretterna var typ slut så de var bara att börja traska iväg, nu har jag precis plockat undan, betalat någon trökig räkning och sitter med ipaden i sängen, nog den bästa presenten jag fått, otroligt skönt att slippa dator och telefon, tack en än gång Andreas ! Jag hade tänkt mig en lina kväll utan A med långa telefon samtal med mina älskade vänner,kedjeröka underfläkten mysa ner sig i min sparkdräkt som jag nu kan erkänna är mitt bästa köp på länge ! Så nu tror jag att jag trycker in nya headsetet i min tråkiga batterislukande mobiltelefon och börjar telefon maraton, vem ska jag ringa först ?




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback