Onsdag

Ligger i sängen, musiken har varit mitt sällskap sen jag kom hem, tog en lunch med Viktoria och gick bananas på Andreas konto, upps !! Jag ska alldeles strax bege mig mot arbetet, jag trivs bra på mitt jobb dom dagarna jag har sovmorgon och är ledig. Jag är sinnessjukt trött, så där trött som man är när man är Bakis, dock drack jag inte en droppe av alkohol igår. Jag längtar tills jag kommer hem verkligen. I morgon är det redan torsdag och veckan går väldigt fort, snart är det min födelsedag och jag förväntar mig många och fina presenter,i år är det mitt år, fast att de inte känns så, detta år startade inte bra, jag har varit mest deppig kan jag erkänna och med det blir jag osocial och får socialfobi, jag vill inte ha närkontakt och inte heller telefon kontakt. Så synd att jag har ett socialt jobb där jag lär vara trevlig, dags att gå strax då, vilken mask ska jag leta fram idag då ?



Vad önskar du dig då?

2013-01-16 // 16:33:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback