Måndag

Är just på väg hem ifrån köpis baby kom och hämtade mig när jag hade slutat, vi skulle hämta min tv på media markt, sen drog vi in på köpis, baby köpte världens skönaste pyjamas till mig, tack hjärtis ! Sen hittade han en klocka oxå, 2700 kronor ! Asså shit, Jaja bara han kan forsätta försörja mig så är det helt okej, jag fick ju slut på pengar för 2 veckor sen ja, då satt baby in 12 lax på mitt konto, han är ju världens bästa ;)



varför satt han över pengar åt dig du hade ju så myket pengar själv som du skröt om och la upp bild på?

2013-01-22 // 00:09:28

Jag hittade en klocka för 2900 som jagvtyckte att jocke skulle köpa. Han skrattade bara. Härliga intriger btw mvh phlikka_95

2013-01-23 // 06:32:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback