Måndag

Vaknar av att telefon ringer, jag är så dum att jag svarar, och i å med det blev det utbeordning, nästan 6 timmar innan min ordinarie tid måste jag dunka in till jobbet, vart är alla vikarier ? Jag hade planerat min dag så väl, vad jag skulle göra exakt varje timme, inte alls roligt, jag blev på sjukt dåligt humör och därmed vill jag blogga, nu vill jag hänga ut varenda liten värdelös råtta, skriva sanningen om folk, snacka skit, hugga någon i ryggen, läcka, you name it, men fast att jag skulle kunna skriva om någon utan att nämna namn så vet vi ju alla vilken man menar, lite små kaxigt. Men börjar jag så så blir konsekvenserna inte roliga, jag som ni många vet är inte konflikt rädd, jag tar gärna en strid för mycket, men bakom ridån av " i give a fuck" så finns det en liten cookie som hatar att kriga, som vill att det ska vara frid på jorden alla ska vara lyckliga, men vänta nu ? Cookie ? Nu är det ju carowlajns blogg och carowlajn som skriver, så let the game begin, men frågan är då, vem går som vinnare när spelet är över ? Likt spelet streetfight där förloraren vinner eller ?




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback