Fredag

Ligger i sängen som ett slakt, var ner på stan en sväng, shoppade lite, de roliga är att det är inte ens mina pengar som ryker, det är bästa Andreas stach som rycker haha. Oooh noo bortskämda lina !! Kommentera dåå! Igår efter 22 kom Andreas och Sandra och hämtade mig, vi drog oss på en runda runt stan, sen hem och chillade vi la oss alla tre i sängen, men jag gick och la mig på soffan, vet dock inte varför, vi vaknade i morse vid 11 A började jobba 12 och Sandra 15, ikväll kommer Michelle och vi ska ha en date med Isak, och sitta och snacka massa skit, alltså jag och Michelle.

Plingade precis på dörren, gavlegårdarna lämnade färg, nu ska jag måla om i badrummet, happ bara att gå ner på stan igen då och köpa penslar woohooo




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback