Bloggen

Var ut på krogen igår, hade de förjävla kul, träffade en gammal barndomsvän, har inte hängt med henne på miljoner år, knappt haft en konversation med henne, endast sagt hej nästintill men träffade på henne igår, hon sa att jag är förjävla härlig och jävligt störd i bloggen, att hon älskar det här, att jag provecerar att hon vet att detta är ett rent skämt, att tom hon som inte känner mig längre ser igenom mitt skrivande, att hon vet att jag driver. För det är ju de jag gör, endast driver med er, driver er till vansinne, och kan ni tänka er vad jag sitter och skrattaR för mig Själv när ni blir upprörda.

Det roligaste med bloggen är just att jag har på ett sätt kört ett experiment för att kunna se hur långt det sprids, jag länkar aldrig bloggen på Facebook, av just den anledningen att jag vill se hur långt det går, för när jag har skrivit ett sjukt inlägg så får jag flera hundra nya läsare, precis som att folk måste visa andra hur störd jag är, jackpot för mig för det är ju precis vad som är poängen med min blogg, jag är ju väldigt ärlig och öppen, delar ju faktiskt med mig utav mitt liv, även när jag är ledsen, jag förstår att många tycker om att läsa när de blir intriger här, när jag godkänner alla kommentarer oavsett om dom är elaka, för jag skrattar bara åt det, eftersom det är ännu mer patetiskt att kommentera anonymt och även kommentera barnsliga kommentarer, att någon ens har energi att läsa och bry sig så hemskt, jag kan ju inte begripa hur man ens vill läsa en blogg där man stör sig så mycket, men nästa gång du blir irriterad på något jag skrivit så kom ihåg att det var du som skrev www.carowlajn.blogg.se i ditt sökfält...




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback