Back on track

Låg här i sängen med ipaden och funderade över livets alla funderingar, mina tankar gled in i bloggens värld, brukar ofta läsa gamla inlägg, inlägg där jag mådde som sämst, inlägg som är nästan sorgliga att få läsa, hur jag älskade att få skriva av mig, mina mörkaste tankar och känslor, idag kan jag inte göra det längre, bloggen har blivit ett kallt krig med påhopp och förolämpningar, kommentarer som gör mig upprörd, kommentarer som får mig att se svart, den som kommenterar vet att jag blir provocerad, att det retar gall feber på mig att inte veta vem avsändaren är. Och att jag tänkte sluta blogga för ett par omogna kommentarer gör ju mig då till en förlorare. Jag tänker stå upp för mig och Borsta bort onödiga kommentarer. Så här är jag igen, och här kommer jag förbli oavsett om jag får tusen negativa kommentarer om dagen.



Hahaha! Du kunde hålla dig 3 dagar. Wow

2013-01-06 // 22:27:35

Jasså, du klarade 3 dagar! Wow!

2013-01-06 // 22:29:39

Och anonym, vad har du för liv? Egentligen? Bara en fundering :) Som hänger här dagarna i ända... Låter jävlgit kul? No lifer !!!!!!!!!! Dessutom verkar du heller inte ha något namn? Eller döpte morsan din dig till Anonym? Nice namn isåfall!

Istället för att hänga här och lämna meningslösa ogenomtänkta jävla kommentarer så du heller inte verkar kunna stå för, så kan du väl ta tag i ditt eget ruttna lilla liv och skita i andras ;) För du gör verkligen ingen nytta här!

2013-01-07 // 12:58:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback