Andreas

skulle vilja att ni bara kunde förstå vad lycklig Andreas gör mig, han är min allra bästa vän, och min underbara pojkvän, vi kan prata om exakt allt och vi har sjukt roligt ihop, alla mina vänner gillar A, dom tycker att det är kul att hänga med oss för att vi har de förjävla roligt. vi hittar alltid på med massa roligheter, och att han funkar så bra med mina vänner är hur grymt som helst, min familj älskar han, dom tycker att han är den allra bästa killen jag någonsin träffat och kommer träffa, han är faktiskt för bra för att vara sann, en sån otrolig omtänksam kärleksfull charmig, underbar kille har jag träffat, en som ställer upp 110% för mig en som aldrig ( förhoppningsvis) aldrig skulle svika mig, jag är så tacksam, ibland blir jag tårögd när jag tänker på hur lycklig jag är, efter allt som hänt under 2012 trodde jag aldrig skulle kunna bli lycklig igen, men Andreas är den enda som har fått mig att må bra. han är den bästa för mig, vi är så lika och verkligen gjorda för varandra. jag älskar dig Andreas !



Detta är så pinsamt. Försöker få honom till en Michael wannabe. Tycker ärligt talat synd om Andreas. Du bett han köpa air max 90 skor också va? Tror du inte själv fattar hur besatt du är! Det är sjukt.

2013-01-12 // 22:01:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback