2012

2012, vilket år, år av sorg. Ett år utav tårar. Ska nu inte säga att hela året har varit pain in the as men av 12 månader har minst 8månader varit ett hell ett hell Som jag inte ens önskar min värsta fiende.

Januari..
Flyttade ifrån Michael, fruktansvärt jobbigt, jobbade och hade Nova själv, bara det tog på mina krafter.

Februari..
Livet började vända såg ett ljus i denna hemsk mörker, men som en käft smäll kommer nästa bakslag, Nova bet en kompis i ansiktet, hade inte mycket att välja mellan, i slutet Av denna månad börjar jag och micke att träffas igen, men hela den biten gick åt helvete. Finns inte så mycket att säga om den saken.

Mars..
Joru livet lekte började träffa andra killar och ja jag hade sjukt kul, började med våra videoklipp, men varför skulle jag få vara lycklig ? Som en rak höger som ett brev på posten, fick Micke försig att släppa bomben, han erkännde alla han varit otrogen med, över 20 stycken... Behöver jag ens förklara hur de kändes ?

April...
Fortsatte att jobba och hade förjävla kul hela dagarna, tills den 10 när jag åker till vet och ska ta bort Nova, denna smärta sitter fortfarande i, den otroligt plågsamma minne, den dagen bröt ner mig, sakta men säkert åt minnet utav den dagen upp mig innefrån. Jag förnekade förträngde Novas bortgång någonting jag senare skulle ångra.

Maj,
Började träffa Michael igen, lyckligare än någonsin, vi var lyckliga planerade framtiden, fanns inte ett ända problem,det ända jag gjorde i maj var att var sjukt kär och jobbade,

Juni.
Som en tickande bomb försökte jag ta mig igenom varenda dag, Novas bortgång började komma ikapp mig,blev arg på allt och tyckte alla kvävde mig. Till slut kastade jag ut Micke, behövde vara ensam ett par dagar, det hela slutar med att vi slutar att höra av oss till varandra, sen helt huxflux tog de slut, ifrån ingenstans.

Juli, en Piss månad utan dess like, jobbade och festade i hopp att alla min känslor skulle drunkna i alkohol, men av erfarenhet så vet jag att jag alltid får en sån ångest och mår sjukt dåligt psykiskt när jag är bakis. Det hela resulterade med ett besök på psyket, jag pallade inte pressa ner allt längre tillslut bubblade de över och pang.

Augusti
Var såklart fortfarande ett helvete, tills den dagen vi bokar en resa till ayia napa, jag tänkte att när jag kommer hem är det förändring, ge fan i att grubbla över Nova och Micke, och det var precis just de jag gjorde. Ifrån den dagen jag satt ner foten på svenskmark igen lämnade mitt förflutna i ayia napa så vände allting,

September
Träffade patrik, som nu alla vet gick de åt helvete, han Hade ett giftigt ex, mer behöver jag inte Nämna. Bean there done that..

Oktober...
Livet lekte bättre än någonsin, hallelulija mama. Hade inte ett enda problem. Kände för att byta miljö och flyttade till stan, hade de förjävla bra nu.

November,..
Träffade den mest underbaraste killen på denna jord, MEN när jag får känna på äkta kärlek blir det alldeles för jobbigt, att ha haft ett struligt förhållande med Micke till att ha träffat Andreas, gjorde mig förvirrad. Jag visste varken ut eller in, ville inte ens vara med, fan jag som levde livet ? Som inte ville ha någon i mitt liv, som stortrivdes i mitt egna sällskap, men jag föll stupade ramlade för honom, jag kunde Inte kontrollera mina känslor och gick och blev kär..

December

Denna månad bestod endast utav kärlek...



Ska senare när jag får tid lägga ut videos ifrån varje månad, det bästa klippet kommer upp..




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback