sjukan.

ni undrar säkert vad felet är med mig alltså inte felet jag har i huvudet, för de kommer vi aldrig att få reda på. jag menar med mina vistelser på sjukhuset, ambulansen kom och hämtade mig förra veckan. drog direkt till kiurgen och vi skulle skära upp mig, i ja sista sekund så får vi veta efter ultraljudet att vi behöver inte, Hepp tur ! vi konstaterar att galan levern blindtarmen är ok. får en ny läkar tid, och får ordinationer att inte äta någonting förutom kokt mat. hell no. kommer till läkaren och hon skickar mig åter igen till rönken. för att rönka specifik njurana, dom hittade under ultra
ljudet någonting i njurana men la inte mer vikt över de ( Gävle sjukhus ) så nu väntar jag plågsamt med ett illa mående, magsmärtor tills nästa vecka. och håller tummarna att vi kan utesluta njurana för är dom paj, ja då är det adios amigo för mig...


Hoppas allt blir bra med dig. Om dina njurar är slut så kan du få en av mig om den passar ;-) Lycka Till

2013-02-20 // 16:12:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback