natti

haft en riktigt trevlig dag, nu är jag halt utslagen, och väntar på john blund, i morgon blir det att simma igen, tre dagar i vecka. och just de, har jag nämt att jag ska opereras inom kort ? jo minnsann den mest rädda människa i världen ska lägga mig under bordet och bli cutad, mys ! nu är det så att under ett år har jag haft problem med magen som under de senaste halvåret blivit värre. jag kan längre inte äta fet mat, inte choklad inte sprit, inge bröd inge kolhydrater, inge gurka inge sås, inge ägg, jag kan alltså äta typ luft, alltså nada, äter jag något av det där så spyr jag eller mår sjukt illa, magsmärtor i från hell, att detta beror på gallan, jag får ofta gallstensanfall och ligger och gråter och kam inte röra en fena. så inom snar framtid så fixar det till sig.. fast lugn jag dricker sprit endå ;)




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback