morgon rutin

fast att jag kan sova i iaf 40 minuter till, så kliver jag ändå upp 70 minuter innan jag börjar varje morgon, jag måste ha mitt morgon mys, och med mys menar jag inte det jag brukar mena med mys. jag har alltid haft rutiner i min vardag, jag lär ha rutiner, jag har säkerligen en stänk utav asbergers, klockan ringer 05,50 stinger upp gör i ordning frukost som alltid består utav två hårdsmörgåsar, jag plockar med mig den och går tillbaka till sängen, sätter på tv och äter frukosten. när den är uppäten tar jag mig en cigg. dock inte i sängen, sen går jag tillbaka till sängen igen, ca 06,30 sätter jag på mig kläder som redan ligger på stolen bredvid, 06,40 klär jag på mig ytterkläderna plockar med det jag ska ha , när jag låst dörren står klockan exakt på 06,43 det tar mig 7 minuter att gå till jobbet och sen sätter dagen igång. jag har alltid varit helt besatt utav klockan, alltid noterat klockslaget i alla situationer, alltid gått efter mina rutiner. låter som ett tråkiugt liv nu när jag läser vad jag skrivit, men rutiner behöver jag för att överleva. nu har jag bara en minut på mig att ligga kvar här, hörs senare (:



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback