Alla hjärtans dag

Alla hjärtansdag, den mest ångestladdande dagen, så många år som jag näst in till längtat till denna dag, haft sånna förväntningar och hoppas att man får en bukett blommor lite extra kärlek, sist jag fick smaka på ljuvliga alla hjärtans dag var 2009, 4 långa årsen, jag var ju i ett förhållande i allafall 09-10 men jag gav sånna presenter och gester endå, jag kan minnas att 2006 gav jag ett jätte fint halsband en silver kedja i present. 2010 även en silver kedja ett armband. Känslan av att ge utan att få är jag van vid, för mig gör det ingenting att inte få tillbaka, jag tycker om att göra någon dag, allra mest den man älskar. Idag är jag singel som förra året, klart det känns i " Disney hjärtat" jag skulle bli överlycklig om inte gråtfärdig om jG fick en stor bukett med rosor, men istället drar jag på mig riddar rustningen och sättet armarna i kors och säger med arrogant ton " jag bryr mig inte "




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback