kärlek

jobbar och sliter som vanligt, kliver dock av jouren strax, melody är i Forsbacka hos mamma och pappa eftersom vi jobbat båda två i helgen, om någon timme är det adventsmys hos mamma med Andreas föräldrar, så mysigt ! jag bara längtar efter min blivande man, jag älskar honom något så fruktansvärt, han gör mig lyckligare än vad jag någonsin kunde föreställa mig att man kunde

vara, att man kan få känna sig så älskad och uppskattad varenda dag, varje dag står Andreas vid min sida. och finns för mig i varenda situation, men även jag finns där för honom, jag trodde aldrig att denna kärlek var möjlig, att man på riktigt kunde känna på de här viset, jag hade fort för mig att det endast var i " Disney filmer ". men min verklighet är en Disney
film. och jag det bästa är att denna film finns det inge slut på..




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback