Trött !

Fullt ös halvt medvetslös, en dag som började 09, åkte iväg och handlade vid 11, vid 14 drog vi ut i boulongen och lekte så jag blev sjukt trött och svettig ! Sen blev det middag och vi deckade. Vid 17 drog vi iväg och handlade lite på dollar och jysk ! Kom hem vid 19 och satt igång med målning och inredning, ( hos Andreas ) nu sover melody och vi ska fläska i oss varma mackor och kolla solsidan , det är ju någon som påminner nå läskigt om Ove Sundberg, men kan inte riktigt kolla på vem.

Jag var lätt orolig att melody inte skulle komma ihåg mig, var 2 månader sen vi sågs sist och hon är ju inte ens 4 år. Men när jag stod i ankomsthallen och väntade så direkt när hon såg mig så sprang hon imot mig och jag fick en Bamse kram, då värmde det i hjärtat ! Gofisen !




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback