Sex

Jag är på jobbet faktiskt, har typ 6 timmar kvar sen blir det hem till sängen! Men när jag satt här och filosoferade kom jag och tänka på sex, jag har ju legat i kan man ju säga, har ju råkat legat med en och annan för mycket. Men av alla fylle ligg så är det endast 1 som är bra. Alla andra får oftas vinballe, eller så är dom totalt värdelösa. Jag själv är bättre full än nyktert, jag är grym i vanliga fall oxå, men på fyllen så bara köttar jag. Det ultimata är ju att killen är nykter och jag piss full ! Den enda som varit grym är en kille som jag hade som frikort förra sommaren , tyckte han va dö läcker och var tvungen att ligga med honom, kosta vad de kosta vill liksom. Och eftersom jag är något så sjukt läcker så får jag ju alltid den jag vill ha så var ju frikortet förbrukat ganska på en gång!
Denna man är något så otroligt grym i sängen, våran sex personlighet matchar nå grymt ! Och eftersom jag var piss full en utav alla gånger vi legat och eftersom jag är grym så drog man iväg med en TVÅ poänger. Nöjd och belåten var vi nog båda, jag gick med huvudet högt när jag tre timmar senare går därifrån.

Jag har legat med den allra allra sämsta, som inte har en jävla aning om vad han sysslar med. Ofta så slår tanken mig att shit vad gör han ?

Vissa kan ju kläcka ur sig det mest konstiga saker under akten, jag har fått hört att jag både luktar och smakar gott! OKEJ. Fått frågan om vi kan tända massa lampor, om han får ta ett kort. Och någonting jag hatar är när dom ska sova över,fan jag vill ju bara ligga, jag vill inte hålla på och gosa och mysa! Och på morgonen när dom aldrig åker hem ! Just därför kör jag alltid en fuling och låtsas att någon vän är i nöd, eller det bästa, att jag följer med dom hem ! Då kan man gå precis när man vill , jag var inte så här förr, när jag och M gjorde slut hade jag legat med två stycken. Jag har aldrig varit så att jag vill ligga runt det har mest hänt bara av sig själv, och jag hatar att mysa, att någon ligger och håller om mig tycker jag är så kvävande. Nä jag har gått och blivit en mans hora, en känslokall kåt shemale..




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback