Natt

Ont i nacken som en wiplash skadad rally förare. Jobbar ju natt, otroligt obekväm soffa. Sover nå sjukt dåligt på dagarna Max 5 timmars sömn, men på nått sätt är jag Inge trött nu,men om någon timme slår de till och då blir det riktigt svårt att hålla ögonen öppna. Det är tur att jag har iPad, nog de bästa jag fått, förutom bilen då. Ikväll är jag tom på fantasi, har ingenting att skriva om. Förlåt! Men har ni inte märkt att inläggen blir mycket roligare att läsa när jag är singel? Konstigt egentligen, fast och andra sidan så kan jag ju inte hålla på att skriva om sex när jag har en partner heller. Och en partner kommer jag inte att skaffa mig, i sommar ska jag vara singel och njuta utav livet som 23 åring med cash.. Haha. Nä men när dom kalla oktober kvällarna infaller då kan jag ha någon, en som man kan krypa upp vid under min mysfilt. Så sorry boys men jag är inte tillgänglig för stunden. Eller jag de beror ju lite på hur man ser som tillgänglig också ;)




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback