Natt

Eftersom blogg appen vägrar funka så har ett inlägg inte kommit upp i natt så jag publicerar det nu :) 
 
 
Jag ska ge dig ett val som du enkelt kan välja bort. Det kommer svida till men jag behöver det Jag måste ändra historien. jag måste skriva om dom där sista orden. Ingen av oss drömmer inatt Jag sitter och skriver du gör annat
Jag vet att du Läser,Hon vet ingenting om oss och hon håller dig om natten så hårt att du inte kan fly.
Om de spelar nån roll så förstår jag dig bättre nu Jag har känt mig precis lika hård och kall som du
Du är rädd för stora ord jag är rädd för allt Det har sagts att jag förtjänar någonting mer
Men jag undrar vilken del av mig dom ser ibland glömmer jag bort att jag är fri att det inte va såhär det skulle bli


 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback