Hoochie

Jobbar natt igen, som jag ska göra till fredag. Tjänar bra och slipper slita. Jag vill och kan blogga när jag har natt, men idag är det svårt att komma på något att skriva om. Men just sekunden kom jag på ett ämne, killar som vill vara med äldre tjejer och dom som vill vara med yngre, nu snackar vi inte 3-5 i mellan, jag har nu fått erfarna både och. Av båda min ex. Undra ja om det är jag som är så jäkla tråkig att dom lär expremitera på detta vis? Mitt gamla ex, träffade en 14 år äldre dam. Hoochie mama ni vet. Han träffade henne under vårat förhållande, hon har dock en dotter på 19 bast även. Iaf, jag hade kunnat förstått om hon var läcker, alltså såg ung ut, var trång i härligheten, nu vet jag inget om den saken men hallå? 2 ungar och hon är 40 bast, har ju lätt legat med typ 300 stycken. Men hon hade sillisar, undrar ja om det var dom som lockade, en 40 åring kåt som satan med sillisar, det får gå alltså tom jag hade nog nappat.men endå liksom gå ifrån en 22 åring till en 40 åring .? Inte så att han bytte upp sig direkt !

Sen nu igen hände detta, fast åt motsatt håll, mitt nya ex härjade runt med ett 10 år yngre flickebarn. Jahaa okej. När det var tvärtom kunde jag ju skratta åt det, men nu ? Snygg kropp snygga bröst förmodligen trång så in åt helvete, snälla 18 år. Nyss slutat använda blöja. Vad tänkte han med ? Är det häftigt att vara med yngre ? Är det en åldersnojja ? Vad vill man få ut ?

Så jag kom fram till att jag är för snygg för härlig för mittemellan för båda dom här. Men så slog det mig, jag har ju varit med en kille som är 11 år äldre än mig, jag är ju det där lilla flickebarnet, fast ni håller ju med att ju äldre man blir så blir det inte samma åldersskillnad, det hade ju vart värre om han var 20 och jag 9 liksom. Aja tillbaka...

För båda mina förtjusande ex sitter ju i samma båt,båda två ville få uppmärksamhet, känna sig häftiga att dom fått någon som inte alls borde ha funkat med, för vem i hela fridens namn vill ha en 14 år yngre kille ? Jo en hoochie mama, och vem i hela fridens namn vill ha någon tjej som är 10år yngre? Jo hoochie papa..



» T ;)

Killar som gillar mycket äldre damer...= fick för lite uppmärksamhet av sin mamma som liten....vilket stämmer bra på dom jag vet som sökt upp äldre damer!

2013-04-09 // 17:47:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback