utseende

många tycker att jag går för mycket på killars utseende. jag här ju mina krav ni vet, kan ju dra dom en än gång för er som missat, vita fina tänder, eller ja ett snyggt leende, fina skor då menar jag ett par feta sneakers air max!! gärna rena, men de funkar även med ett par snygga tygskor. sen kläderna är viktigt, helst någon halv tight v ringad tröja, gärna vit ! och byxorna ett par schyssta jeans är aldrig fel. men ett par chinos slår fan allt. sen frillan ni vet kort på sidorna och långt mitt på, Aa shit alltså, blond eller brunett kvittar. sen kommer vi till smycken, en stor klocka är ett måste, sen räcker det, inge fler smycken. tatueringar är så jävla hett, jag älskar när det är en text över bröstet eller axeln, alltså då dör jag. sen en fet bil är även ett måste, Audi BMW gärna röd eller vit. sen har vi händerna, inte för stor tumme och inte håriga ! tummen och pek fingret är viktigt ! ögonen ska helst vara vackra, långa ögonfransar. skägg ska bort omedelbart tycker att det är sjukt osexigt med hår i ansiktet man ser sjukt tjock och jävligt risig ut, ovårdad liksom.sen jackan är viktig inte för ful och tjock jacka, gärna en märkes jacka, så nu undrar ju ni om jag någonsin har fått någon sån här grabb på kroken, och svaret är ja, två stycken faktiskt, först har vi Tommy han ser ut just precis såhär. sen har vi Patrik, han ser ut så här, första gången jag träffade p så gled han hem till mig i just chinos en röd v ringad tröja, så man såg konturerna utav bröst musklerna och ett par tygskor och en vit Ralph lauren jacka. frillan låg åt ett håll och han var ruskigt läcker.

sen om vi kollar på mig, haha, kör alltid med en fet klocka, alltid ! älskar min

klocka, sen har jag sjukt fina raka vita tänder. sen glider jag jämt runt med feta skor, har jag inte party klacken på 15 så har jag feta sneakers, av just märket air max. jag har en fet frilla, långt tjockt hår. sen glider jag runt med ett par schyssta jeans eller "chinos ' även 7 tatuetingar, därav en på axeln ! jag glider runt med märket peak eller Ralph lauren. haha shit,? haha så ytlig är jag väl inte ??






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback