trött

tänker inte ens skriva god morgon, för det är ingen god morgon, mindre än 4 timmar har jag sovit, så idag är jag elak, livsfarlig att ha att göra med, om ni inte har en för jävla bra andledning att höra av er så strunta i det, för idag fräser jag nog bara. jag längtar så innerligt tills jag slutar och får sova, jag struntar fullkommlit i att jag börjar 07 i morgon igen, jag lär sova. jag tänkta ta mig en imovane i natt, men eftersom jag blir så flummig dagen efter utav dom och vill gärna behålla mitt jobb så fick jag ligga här och räkna typ 2345 får, jag räknade så mycket får att till slut vimmlade det utav dom, det var får precis överallt. jag blev pigg utav all fårvallning.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback