skit snack....

känner mig arg i dag, sådär livsfarlig som jag kan vara, blogga är det sista jag ska göra då, för varje gång slutar det med att andra även blir arga. det är farligt att ha många läsare, iallafall läsare som känner eller ja " känner" mig, vi bor ju i en relativt liten stad, och händer det något nytt i någons liv så är det precis som ett böneutrop över hela stan, alla vet allt. vem man är tillsammans med, vem man drog över i helgen, och vem som har klippt sig. precis allt vet alla. skrämmande, och eftersom " halva" gefle tydligen är väldigt intresserad utav mitt liv och vad jag nu skriver, så känner jag en makt och en press. jag skulle kunna skriva nästintill vad som helst om någon och vips så vet gävles befolking om det, jag menar jag sitter på ganska så härlig info om många, en saftig men väldigt underhållande information, svaller, skit snack, you name it. men eftersom jag är en väldigt fin person, som inte hugger någon i ryggen, ( eller ) ? så tänker jag inte sjunka så lågt. det är inte min stil att dra igång sånt, men väldigt lockade att göra, det förnekar jag inte. jag märker en ganska sån radikal ökning på mina läsare när någonting händer i mitt liv, jag vet att någon läser den, läser att jag har träffat någon, han/hon säger till sina vänner, och dom skriver carowlajn.blogg.se i sitt sökfelt och vips. jag klagar inte på det, stör mig inte heller, jag har ju en blogg just fär att dela med mig, dela med mig utav mitt liv och mina erfarenheter. jag har skrivit om den underbaraste studen till stunden när jag var på botten, jag skäms inte för vad jag skriver, jag är öppen och ärlig, men ibland blir jag förvånad när läsare ställer för privata frågor, eller är för nyfikna, för vill jag inte skriva vem jag träffar så vill jag inte. och eftersom jag då retar gallfeber på er så blir det roligare, för då börjas de spekuleras och viskas i gefle, tro mig jag hör erat viskade. ibland ångrar jag att jag började blogga  så här seriöst som de varit de senaste året,  just för att det viskas, jag älskar ju dock att stå i centrum få uppmärksamhet, så egentligen kvittar det, om de inte går allt för långt,  mina videosar är ju bra mysiga dom, jag älskar att stå framför kameran, någonting jag upptäckte på mina äldre dar, jag vill att ni ska få ha en rolig stund, skratta och tycka att jag är bananas, för de är en del utav mig, bananas. igår pratade jag med den klokaste vän jag har, michelle, vi pratade om hur folk ser på en, man hör ju ofta att " hon är ju störd" om någon, och på nåt sätt så håller man ju med, tex så vet jag att många tycker att jag var störd när det gäller mitt förhållade med michael, jag kan bara tänka mig vad folk tänkte om mig när dom fick höra hans verison, eller någon utomståendes. såklart att jag beteende mig stört, hade sagt samma sak om jag hade hört att någon gjort så som jag gjorde, för att vara ärlig och jävligt modig så har jag kastat en blomkruka i hans aniskte, jag har slagit honom, låst ut honom, tagit bilnyckel av honom, spionerat på honom, väntat tills han somnat så jag kunde snoka i hans telefon, hotat med kniv,  shit fan just, haha men ja listan kan bli så lång, och just nu tänker ni, ååh jisses viket psyk, ja, jaa kan ju kanske hålla med, MEN, om vi ser de såhär, blommkrukan fick han  i sitt ansikte för att han sa att han hade sånt skönt sex med en tjej som han hade varit otrogen med och att han ångrar sig inte att var otrogen de gjorde så förbaskat ont så det blev svart, pang julblomman rakt i fejjan.. slagit honom haha jaa, så jävla många gånger har han åkt på stryk. inte utan andlening, han hade väl kallat mig hora och andra hemska saker, pang en rak höger.. snokat i telefon haha såklart, efter att berättat att han varit otrogen typ 30 gånger utan att överdriva så klart som fan att man måste se om de finns någonting, och vad fann jag ? jo gissa ?! hotat med kniv är att ta i egentligen, var sjukt många årsen, och det var nog inte ens meningen att göra det, stod och gjorde mat när han började fucka ur, och glömde lägga ifrån mig kniven bara, haha shit låter ju helt störd, men förstår ni, man får höra saker om andra, vad dom gör, men man vet inte helheten, varför hon slog honom tex. innan man dömer någon så ska man tänka efter.. jag är en snäll person som var tillsammans med en jävligt elak person, visst att han var snäll och trevlig, otroligt charmig, men att behandla sin flickvän med otroheter och våld och lögner är man kanske inte den där perfekta killen inte för mig, vi var som natt och dag, jag var generös han var snål, jag var kärleksfull han kärlekslös, men ja vi passade inte ihop, nu ska jag inte snacka illa om michael, han är en fantastisk kille, och han kommer alltid finns i mitt hjärta såklart men på ett annant sätt, vi hade våra bråk, höhö, men det han gjorde imot mig satt sina spår, sånna djupa sår att jag har tillochmed skit svårt att våga släppa in Andreas helt. ja har verkligen hittat den perekta killen, jag har sagt det förr, fast att jag har gjort det så håller jag mig endå på min vakt, jag vet mycket väl hur det känns att bli huggen. jag har svårt för förhållande, förr gav jag jämt, aldrig den som tog någonting, förvätade mig ingentimg, nu blir jag som paralyserad när A ger mig komplimanger, ööh eemh aaa får jag fram,  måste bara understycka att det är inte michaels fel, kanske lite men, michael tvingade mig aldrig att stå ut med allt. jag kunde ha gått.. vill inte att ni ska tro att jag hatar M för det gör jag inte, efter all skit han har gett mig, senast för ett halvårsen så hatar jag honom inte för det, efter alla tjejor han satt på under vårat förhållande så hatar jag inte honom, inte ett dugg. för mig är han en random snubbe typ. likgiltighet är det jag känner.
 
nu blev det här ett väldigt långt inlägg, men fel inriktigt känner jag, men de får gå, jag bjuder på det, nu ska jag hoppa in i duschen tänkte jag skriva men kom på i all hast att de är ingen dusch dag i dag, de är ju i morgon, men om någon timme kanske 3 ? så kommer min bara mina finaste kärlek, idag lånade han ut bilen till mig så jag kunde göra mina små sysslor. om ni bara visste vilken underbar karl A är.
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback