måndag

sitter just nu hemma i soffan, har två timmar att slå bort, sjukt trött i morse, vi somnade inte förens vid 01, innan var vi förbi hos mamma och hälsade på, kollade på solsidan och hade de mysigt. idag är jag tvungen att klara mig utan bästa i flera timmar, jag är så lycklig, har aldrig kännt såhär någongång, på riktigt så känner jag mig som en prinsessa, jag får höra typ 500 gånger om dagen vilken underbar person jag är, alltså det är precis såhär de ska vara, ovant javisst, att innan inte får höra att man ens är vacker eller att man inte är älskvärd till att stå i fokus 24/7 att ifrån ingenstans få en puss eller ett mess betyder så mycket för mig. att det finns någon vid min sida, som har exakt lika syn på livet och förhållande och samma humor. det känns som vi kännt varandra i flera år, allt klickar, vänner familj. han är för perfekt, jag försöker hitta fel men inte ett enda finns. eller jo ett, han skämmer bort mig så fruktansvärt ;)




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback