lördag

varannann helg jobbar ju jag, otroligt påfrestande, igår vaknade jag upp hos baby, var hemma till 11 och hade ingenting att göra fram tills jag började jobba 17, väl på jobbet så gick klockan fort som vanligt, kom hem till strax efter 21 och gjorde iordning lite kvällsfika som bestod utav keso och ägg, skit trökigt men lär ju ! la mig i sängen var sjukt trött och var nöjd över att jag hade lagt mig i tid, jaa baby ringde dock 22,30 och vi la på strax efter 00. lagom missnöjd med tanken att jag säkerligen skulle dö av trötthet när klockan ringer, men konstigt nog är jag pigg.. ikväll är det film mys hos mina grannar, nu lär jag skynda mig, ligger ju fortfarande i sängen...



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback