kväller

blev sjukt sugen på att skriva så jag satt på den förbannade datorn. datorn ifrån hell. djävulens dator. jag har inget att skriva egentligen, mest bara strunt. som vanligt då. jag kom nyss hem ifrån jobbet, eller ja drygt en timme sen, gick förvånatsvärt bra att jobba efter ledigheten, klockan gick fort. tog mig en promenad hem eftersom jag har tappat kedjan på cykeln, såklart ! och när jag kommer in i lgh är det som att kliva på en isflak, dåååligt kallt här inne, det är omöjligt att vistas i ena delen utav vardagsrummet utan att ha mössa och vantar på sig. så jag får krypa upp i ena hörnet av soffan med filtar  å grejer. jag hoppas att det är varmare i sovrummet. skulle vilja ta mig en ducsh men det är inte dusch dag idag, och ni vet hur jag är, går efter schema ja. går inte att ändra på sånt int, kan jag ha asberges ? nä men skämt å sido tänkte jag skriva men jag skämtar ju inte heller,igår duschade jag, alltså får de va idag. haha, så jävla fresh ja ju. imorgon börjar jag mördar tiden 07, och jag ser ju verkligen fram imot det, verkligen. efter jobbet kommer ( saftiga kalle ) hit och ska hjälpa mig lite grann. sen får vi se vad kvällen har att bjuda på, en tidig kväller iaf. börjar ju 07 på onsdag oxå, ni ser jag kan ju inte vara social när jag jobbar så här. går ju inte. skit tröökig brud ja. ska slänga upp  några klipp strax, ska bara låta mobilen ladda, fick batteritorsk för ett tag sen och jag har inte orkar lagt den på laddning. så när batteriet är någorlunda så kirrar ja de. jaja detta får räcka för ikväll.skrivs i morgon bitti då.. tja !
 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback