hunk

eftersom det kan vara svårt för er att få en bild på hur jag vill att en kille ska se ut så kan jag visa exempel, dom här två hunkarna är ju sjukt äckligt snygga, vi börjar med Scott, sjukt fint leende, tänderna är livsfarligt vackra. hans kroppsspråk är så jävla hett och hans frilla alltså ! kläderna är exakt och klockan är perfekt. synd bara att han är en sån jubel idiot att samtidigt som att man vill kyssa hans ansikte vill flata till honom.läckerbit !

sen har vi Joel haha finaste Joel. vilken karl ojojoj. sjukt sexig. hans ansikte är underbart att kolla på. finns inte ett fel, kör med fet frilla, klocka kläder bil. sjukt snygga tatuering. och man. vill bara att han ska le för en.

där har ni dom. mina såkallade frikort. frikort menas att det spelar ingen roll att jag är tillsammans med någon, får jag chansen att ligga med någon utav dom så gör jag det.. jag hade ett frikort i somras. ojoj exakt den här stilen. en läckerbit han är något utav det extra. men det tog inte alls långtid innan de kortet var använt.









Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback