filmen

vaknade vid 10 när låssmeden kom förbi. låg kvar i sängen till 12, drog sedan iväg med anna till valbo, lite nya glas och tallrikar fick följa med, drog hem och strax efter kom den bästa killen i världen. vi hyrde släp och drog till ikea igen och jag fick nya madrasser.. sen drog vi hem, chilla och sen var han såklart tvungen att dra til jobbet, natt vecka, så jävla surt. sen dess har jag chillat i sängen, alltå ni anar inte han skämmer bort mig så fruktansvärt, jag känner mig som en prinsessa. och jag som alltid fått höra att jag ska inte tro att jag lever i någon disney film, haha du de är precis vad jag gör, en sjukt romantisk diseny film. vet ni vad de bästa är ? den här filmen slutar aldrig....
 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback