dåligt bloggande

sorry för dåligt bloggande, vårt fullt upp hela dagarna, har dock varit ledig sen i söndags men har umgåtts hos min fina hela dagarna. i söndagskväll efter jobbet drog jag hem till han, somnade efter 04, vaknade av att hans söta dotter kom in i rummet, vi gjorde oss klar och Andreas släppte av mig och melody hos mig, vi käkade och gick till lekparken, när han kom tillbaka slocknade vi typ i soffan, vid 17 blev det middag hos mamma. dom tycker så sjukt mycket om Andreas och mellis så det är läskigt. igår kom Sandra förbi och klippte A sen på kvällen blev de massa mys.. idag vaknade vi vid 09, jag skulle på p-möte. är hemma nu för första gången på flera dagar känns de som. inte ett dugg skönt eftersom jag saknar Andreas, men han är på leklandet. jag börjar jobba 17 och innan lär jag hinna med lite saker, så lika bra att sätta igång. dusch dag idag ju.. dags hjula in i duschen då..


Hette inte din kille patrick eller har du ändrat till andreas nu? om hans barn heter melody heter hennes mamma desiree?

2012-11-29 // 10:56:05

Men din anonyma idiot du värkar ju veta som det är? Hur Fan orkar du bry dig om hennes privat liv? Ja det är jag Andreas så lägg ner och skriv dit namn nästa gång eller så kan du suga av en häst kan du behöva

2012-11-29 // 21:21:21

men hette du inte patrick nyss?

2012-11-30 // 14:59:36
» D

Jag kan inte låta bli att förundras över grammatiken, meningsuppbyggnaden och oförmågan att stava rätt i föregående inlägg. Är du nysvensk Andreas?

2012-12-01 // 02:18:39

Haha märker att det inte är så speciellt begåvade människor som kommenterar här. Ni måste ha ganska meningslösa liv haha Fan va komiskt

2012-12-01 // 13:05:34

Du har hittat en sån fin och bra kille så jag blir alldelens rörd själv! Bättte kille hittar msn inte, fin personlighet, omtänksam värkdens snällaste mit dig och andra i din närhet! Lite roligt att så många lägger sig i.Förmodligen avundsjuk och kan säga en sak det är fan jag också! Du förtjänar det här mer än någon annan jag känner och så glad att du träffat andreas.

2012-12-01 // 22:51:21
» Anna

Fuuuckiing felstavning jag kanske också nysvensk? Neeeej vänta kanske finns något som heter dyslexi eller man kanske har svårt och stava eller det helt enkelt blev fel? men de kanske du helt enkelt är för dum för att veta! Ens värt att kommentera? Jag bara tänka mig en dom skulle göra det och den personen har så jävla svårt att se Lina lycklig och nu är hon det så stay away!

2012-12-01 // 23:00:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback